Wednesday 1 August 2012

Trial ohhh Trial

Heyy readers sekalian . da jawab salam belum ? cepat-cepat jawab , dose nanti xD . Lame aku tak update/share cerite sedihh aku kat sini kann ? seja bile ? sejakk aku ader twitter larhhh , heheww . jangan lupe follow twitter aku keyy ? Amboiii , promote kejap xD . Jngan tanye macam mane hubungan aku dengan man boley ? hancur , hancur , hancur . sebelumm tuhh , aku nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA . cehhh , belum raya lagi larhh ngekkk . Korank da missed puase belum , jujurr , jujurr ! * tanye orank* hehewww . Aku perempuan , jangan tanye . sedihh tak dapat puase penuhhh :'( Heyyy , esokkk skola . trial pon maken dekatt . studyyyy larhh budakk .. Trial ohh triall , kenape da dekat . 9/8 sekejap jerkk lagi . aku takutt 1 jerkk . tak dapat nak hepyy kan ibu n risauu dapat result yang veryyyy-2 badd . aku kan memang  selalu cenggitu .. Trial bermule pade hari khamis n hari tuhh yang paling aku tak suke -.- sepatut setiap hari khamis aku ponteng .. perhhh , menyirapp . minum jugakk kank air sirap xD sabarrr , puase weyhhh . telan air liur tuhh balekk . hahaha . kenape mesti hari khamis ? huaaaaaa :'( nakk nangis , pinamm bahu korankk , hehewww . even banyak dugaan time puase-2 nieyy , aku beraye tempuhh semue nyer . termasukk man takk wishhh bufdayy aku . sedihh bapakk iyewww . okeyyy , * kau da lari topic * Harapp korank dapat doakan yang terbaikk untukk kawan korank yang degil nieyy . Seakk-2 nieyy , ader jugakk aku study Mathh . and taktawu kenape mesti mathh erkk memanjang . sepatutnye kene tukarr-2 . mane pagi sains , bm , sj n yang laen-2 . subect yang aku selalu failed , sejarahh . perhhh . bile nak lulus ? sabarr aena , USHA TANGGA KEJAYAAN . okeyyy reader , ini saje yang aku boleh share arini , nanti aku datang lagi . aku harap korankk dapat doakan aku yang terbaikk even Trial :)

Terima Ksih Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

No comments:

Post a Comment