Friday 26 October 2012

Crushcrushcrush :3

Assalammualaikum.

What's up? Yaaa, lame da tak update kan and berubah la segalenye. ehemm-2, sebenarnye taktawu nak post ape lagi, hehewww. kemas skit blog aku nieyy, berkat pertolongan kakak aku. thankie sesangat. stop, stop, stop. aku nak share cite sikit nieyy. pssttttt, sejak kebelakangan ade la mood heppy gile tahap gaban. amboi, sampai ade gaban. kenape? sebab aku da ade crushhh. ececehhh, kau ado? crushh aku ade password facebook lagi. jelly takk? sebenarnye, crushh tuh ex-boyfiee aku :'( sebenarnye ade la perasaan sedihh tuhh. tapi takpe! crushh aku tuh dy nak SPM, aku tak nak sebab couple boleh menjejaskan pembelajaran dy. Kadang-kadang ade jugak aku cakap dengan dy, buad mase nieyy takk payah meseg. tapi sebaliknye dy marahh aku balik sebab dy takk nak aku pikir sebab aku dy gagal. crushh aku tuh gile sikit, aku paham perangai dy. ehemm-ehemm, sometime kiteorang macam couple. maybe dy tak perasan kot. 3/11 nanti aku nak jumpe, nak bagi hadiah dy awal-awal. sebab? jengjengjeng, birthday dy 27/11. awal kann aku bagi present? 27/11 nanti dy SPM, so aku tak nak ganggu dy study and aku tak nak menyebukk meseg dy ajak jumpe semate-mate nak bagi present yang tak seberape tuhh. Sometime, sebelum tydow ade jugak aku berangan nak gett back balikk dengan dy. tapi, takk mungkin. aku rase hubungan seorang kawan lebihh erat berbanding couple yang asyikk terkongkong, gaduhh and paling aku benci terpakse cover macho/ayu. nakk layan? takde otakk, hehewww. Tiap-tiap malam aku Oncall dengan dy, kiteorank niey memang tak suke mesegg. bak kate crushh 'tepun lagi mesre kan?' kalau Oncall asyikk ketawe macam orang gile sampai mak aku mara, tu la perangai crushh yang aku suke. One more thing, dalam diam dy suke membebel kat aku, risau kan aku. terharunyee -.- see? nampakk caring dy, pewittttt. Aku harap terjalinye hubungan seorang kawan ini akan kekal sampai bile-bile. sebenarnye 28/12 nieyy hari paling bermakne bagi aku la bukan dy kot. kiteorang genap 2 tahun. tapi sayang, kiteorank tak mampu bertahan and tak dapat mengekalkan hubungan antara lelaki dan perempuan. tapi takpe, sekurang-kurangnye crushh aku yang gile tuhh tak lupekan aku and kiteorank masihh berkawan. takan sebab breakk, hubungan antara kawan terputus? orang bodo jerkk macam tuhh. *Lap air mate* sampai sini jerk yang aku boleh share dengan korang. hope enjoy it.

Dear crushh, bulan 12 cukup 2 tahun. aku harap anniversary kite kau tak lupe sampai bile-bile and one more thing, Iloveyousomuchhh :*

Terima Ksih Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

No comments:

Post a Comment